תיירות פיקאפ

פורסם מאת ב- ב-בלוג החיזור של דייטינג אקשן
  • שנה גודל פונט: Larger Smaller
  • כניסות: 2613
  • 0 תגובות

תיירות פיקאפ - היתרונות להתחיל עם בחורות בחו"ל

תיירות פיקאפ היא אחד מענפי התיירות הפופולאריים ביותר בקרב גברים צעירים. למעשה, תיירות פיקאפ היא סט של כישורי תקשורת שמאפשרים לבחור הממוצע לקחת את עצמו ולהצליח עם נשים בכל נקודה בעולם
(בעיקר הודות לזיהוי מצבים שבחורות מצויות בהם ותגובה אסרטיבית אליהם).

תיירות פיקאפ משלבת את שני היתרונות הגדולים של חווית הנופש בחול בדגש על מקומות בילוי העכשוויים והיכרויות סוחפות עם בחורות זרות ואטרקטיביות.

כאשר בחור רוצה לנסוע לחופשה עם חברים או לבד, על פניו, זה נובע מהרצון ליראות עולם ולחוות חוויות חדשות. אך למעשה,זה נובע בעיקר מהסיבה שהוא מעוניין להשתחרר משגרת היומיום הלוחצת ולחפש ריגושים והרפתקאות.

ריגושים והרפתקאות כמו למשל היכרות ובילוי עם בחורות זרות ואטרקטיביות. הצלחה בתיירות פיקאפ עם בחורות בחו"ל מצריך תחילה, שינוי תפיסתי.


בחורות מחו"ל "זורמות" יותר מהבחורות בישראל? – תיירות פיקאפ

לא אחת בתור בחורים ישראליים אנו שומעים ביטויים כמו:"לישראליות יש מלא פוזה.." , "ישראליות לא זורמות.." וכו'...

הביטויים האלו, משקפים איזו שהיא דעה רווחת לגבי התפיסה שהישראליות כנשים מאוד ברוטאליות בגישה שלהן לבחורים שניגשים אליהן. אז למה באמת "הישראליות כאלו קשוחות"? לכך מספר סיבות מרכזיות: המצב האזורי במזרח התיכון.

ישראל כמדינה, מצויה באזור הנמצא במצב כזה או אחר של לחימה. מציאות זו של מצב מלחמתי כמעט תמידי, משפיעה באופן ישיר על האוכלוסייה הגרה במדינת ישראל. רוב האוכלוסייה הצעירה בישראל מתגייסת לצבא ומחזיקה נשק בידיים מגיל 18.

הבחורות בישראל, בגיל צעיר, מקבלות אחריות כבדה על כתפיהן: הן מפקדות על חיילים, קצינות בתפקידים פיקודיים בכירים, לוחמות ביחידות מובחרות וכו'.. גם שהן משתחררות הן משמשות בתפקידי מפתח וניהול כמו מנכ"ליות, יזמיות סטארטאפ וכו'...


כל התפקידים האלו בייסודם הם תפקידים מאוד גבריים המעניקים לבחורות כאן המון עצמאות וחופש פעולה להצלחה בכל תחומי החיים. הנגזרת הישירה ממציאות זו היא שהבחורות מפתחות המון מאפיינים גבריים – הן הופכות להיות יותר גבריות ופחות נשיות ברמה ההתנהגותית.

מגמה זו הופכת את הבחורה הישראלית הממוצעת לקשוחה וממולחת בהרבה בהשוואה לבחורות הממוצעות המקבילות לה בצפון אמריקה או במערב אירופה.


המנטאליות בישראל

המנטאליות בישראל שנגזרת ממצבה הוא מצב של לחץ. אנשים בישראל באופן יחסי לשאר חלקי העולם המערבי הם אנשים לחוצים. הם רוצים לשרוד את היומיום. מנטאליות זו של הישרדות לא פוסחת גם על הבחורות הישראליות שמחפשות לעיתים בגיל צעיר מאוד יחסית אחרי בעל פוטנציאלי.

מגמה שכזו, לעיתים, מתבטאת בכך שגישות של בחורים רבים מתחילות בראיון עבודה של ממש מצד הבחורה: בין כמה אתה?, במה אתה עובד?, איזה תואר אקדמאי יש לך, מה הקשר הכי ארוך שהיה לך?...


בנוסף, הישראלים בתור אנשים, הרבה פחות סבלניים ו"פוליטיקלי קורקט" מהמקבילים שלהם במדינות מערב אחרות.זו אחת הסיבות לכך שהישראלית הממוצעת תיתן "הרבה פחות הזדמנות" לבחור שייגש אליה.

כמות האנשים בישראל

ישראל כמדינה היא מדינה מאוד קטנה וצפופה. פעמים רבות שהבחורות כאן לא נעתרות בחיוב לגישה מצד הבחורים מתוך חשש מתמיד שהמעגל החברתי הקרוב יתפוס אותן כמופקרות "קלות".

בגלל שישראל מדינה מאוד קטנה "כולם כאן מכירים את כולם", להרבה מאוד בחורות יש מעגלים חברתיים משותפים והן מפחדות שהעובדה שהן עושות הרבה סטוצים להנאתן תתפשט במהירות וערכן החברתי ירד.

קלילות ותקשורתיות – המפתח להצלחה עם נשים בתיירות פיקאפ.

אחת הסיבות המרכזיות שלתיירים ישראלים הולך בפיקאפ עם בחורות בחו"ל או עם תיירות יותר מאשר עם בחורות ישראליות בארץ היא מרכזית ופשוטה:

כאשר בחורים ישראליים מטיילים בעולם, (לא משנה באיזה איזור) הם בתור אנשים מתנתקים מהמסגרות ומהתפיסות שמלוות אותם בחיי היומיום הלוחצים בישראל.הם כמהים לחופש וחוויות חדשות ושונות. כתוצאה מהרצון הזה, נוצר איזשהו טריגר במוח ש"מרשה" להם להתנהג בצורה משוחררת וחופשית יותר.

אז, אותם בחורים ישראלים הופכים להיות אנשים מאוד תקשורתיים עם הסביבה, ביום נתון כאשר הם מטיילים או עובדים בחו"ל הם יכולים להכיר עשרות אנשים חדשים ביום.כתוצאה מכך, הלך הרוח שלהם הופך לתקשורתי, שמח ומזמין יותר.

ככל שאנו {accesstext mode="level" level="guest"}בהלך רוח תקשורתי{/accesstext}{accesstext mode="level" level="registered"}בהלך רוח תקשורתי{/accesstext} אנו הופכים ל"זורמים" ול"קלילים" יותר (כמו אחרי שתיית אלכוהול), כך הסביבה וגם הבחורות יגיבו גם אלינו בפתיחות ובקלילות.


אם נחשוב לרגע על יום שיגרתי בחיים שלנו בישראל, נישאל עצמנו,כמה אנשים חדשים אנו מכירים במהלך שיגרת היום? וכמה מהאנשים החדשים הללו שאנו מכירים הן בחורות?

אלא אם אתם אנשי מכירות או עוסקים במקצועות הקשורים בתקשורת עם אנשים הסבירות שתפגשו או תיצרו אינטראקציה עם הרבה אנשים חדשים במהלך חיי היומיום בישראל היא נמוכה. לכן, עצה פרקטית ראשונה היא: לייצר אינטראקציה עם אנשים חדשים על בסיס קבוע בשגרת היומיום.

איך ניגשים לבחורות בחו"ל – תיירות פיקאפ

כדי לייצר אינטראקציות חדשות במהירות, חשוב ליזכור שבגלל הבדלים תרבותיים בין חלקי העולם, בחורות באירופה למשל יגיבו בצורה מעט שונה מבחורת בישראל לבחור שמתחיל איתן.לכן,כלל לא משנה באיזה איזור בעולם אתם מצויים, חשוב שתסתכלו על הסביבה ועל התנהלות האנשים באזור בו אתם מצויים.בחורים שיש להם כישורי "תיירות פיקאפ" חזקים, ידעו להשתלב בכל סביבה ותרבות ולהצליח עם הבחורות המקומיות.

מה שאתם אומרים לאותה בחורה לא חייב להיות מבריק, מצחיק או שנון במיוחד.זה מתחיל בכך שאתם יכולים להגיב על איזשהו חפץ שברשותה או על מצב מסוים בו היא נתונה.

דוגמא: תגובה על איזשהו אובייקט אצל בחורה שמושך את תשומת הלב שלכם.לא משנה באיזו סביבה אתם מצויים עימדו לרגע ובחנו אותה(לא לנעוץ בה מבט לאורך זמן), את התנהגות, את הלבוש שלה, האופן בו הם מתנהלת וכו' (אנשים הם יצורים "תבניתיים" עם המון מכנים משותפים דומים)...

1. בחורה עם לבוש מחויט: "אהבתי את הז'קט את בטח עורכת דין או משהו כזה..."
2. בחורה עם הרבה שקיות קניות: "וואו, כמה קניות! את בטח מאוד רכושנית..."
3. בחורה שבוחרת משהו בחלון ראווה: "ניראה לי שהנעל / חולצה הזו תתאים לך
    את נראית בחורה אלגנטית..."

תגובות

  • אין תגובות. היה הראשון לרשום תגובה

כתוב תגובה

אורח שני, 16 ספטמבר 2019